5 things

Jag har ju blivit ordentligt dålig på det här med blogga, men jag tänkte
ändå försöka nu... så jag kom på att skriva ett inlägg om 5 saker jag helst
av allt läggar pengar på och 5 saker jag allra minst vill slösa pengar på.
Så vi börjar med de jag helst slösar på då...
 
1. Kläder, det är sånt man behöver varje dag hela tiden och helst av
allt vill jag ha såna där kläder som mina vänner säger "de där e sååå du"
haha! Ni som känner mig vet vad jag menar. Men så kläder är de bästa.
 
2. Hudvårds produkter och smink! sånt ligger nära till hjärtat för mig,
jag som älskar att sminka och ta hand om mig, så jaa exakt allt sånt!
 
3. Voluspa ljus, behöver jag säga något mer?! Visst många tycker de
bara är doftljus som är så överskattade men herregud jag är helt förälskad i dom,
just nu är favoriterna french bourbon vanille och makassar ebony & peach.
 
4. Inredning och sånt, typ möbler, nya tapeter, dekorationer osv.
Jag älskar att ändra och hela tiden fixa i mitt rum, det finns alltid
något som jag vill göra om eller köpa nytt.
 
5. Spotify och netflix, haha! Vad skulle jag göra utan dom, mina älsklingar!

 
Sen så finns det också 5 saker jag inte gillar att lägga pengar på,
vi alla har säkert saker som man inte gillar att slösa på som typ cigg.
 
1. Mat! Det gillar jag inte att köpa, och visst är det gott och mysigt att
laga mat men jag gillar inte att betala för engångs grejer och mat är ju
sånt för mig, vi köper - äter - bajsar och då är det bortbajsade pengar
haha! visst äta är gott och vi måste göra de för att leva men ändå!
 
2. SL kort, inget man precis vill betala för, ett kort som du får åka med
i tunnelbana och bussar, fulla av jätte creepy människor, skrikande barn,
människor som inte kan bete sig rätt och alla slags vidriga individer. 

3. 
Alkohol, att köpa en öl eller annat sprit för att bli full och sen må dåligt
dagen efter, kanske spy och riskera att något annat otäckt kan hända om
man är för berusad. Jag gillar inte att dricka alkohol så jätte mycket men 
ibland händer det och jag hatar att betala för sånt skit.
 
oh vet ni vad... jag kan inte komma på något mer just nu...
får väll fylla in 4 och 5 om jag kommer på något som jag hatar haha!
 
4. -
 
5. -
 
About Me | |
Upp