All days should end like this

 
En sån mysigt kväll jag haft! Jag var ledig idag och började min dag vid klockan ett ungefär, vaknade och klädde på mig nästa direkt för att hoppa på bussen till mataffären för att köpa bananer men först & främst hårfärg! Sen kom jag hem och slöade ett tag till i sängen, färgade håret och som jag sa igår så blev de också ansiktsmask! Sen gjorde jag mig i ordning med lite hjälp av smink och fixade mitt nyfärgade hår! (glömde äta) Jag skulle nämligen ut och ta ett glas vin med en bekantskap på Kungsholmen, så vid 7 tiden satt vi på ett mysigt fik/bar/restaurang vid Sankt Eriksplan och snackade massa skit, om samhället, våra jobb, feminismen och resor osv! Så det var ju en kul kväll och jag kom hem redan vid 9 tiden, och bra det då jag måste upp tidigt! Har så hemskt ont i tanden igen, dom på tandvårdsakuten hade inte gjort jobbet ordentligt alltså, för det ska ej göra ont sa dom! Och nu gör de ont, har gjort sen igår kväll och det är ett helvete alltså, snart en vecka för det började förra torsdagen och har hållt i sig i princip heeela tiden, nu får dom fan göra något (igen!). Men jag tar så många smärtstillande som jag bara kan svälja och jag har lilla Cosmo här brevid mig som tröst, älskar dessa kvällar då han vill vara nära, en ungkatt som han vill oftast sova på fåtöljen eller inte såhär nära i alla fall, men ibland då och då kryper han intill mig och är mysig och kärleksfull, han är så fin! Verkligen världens bästa katt. Så nu ska vi ligga såhär och glo på tv eller klicka på en film/serie på Netflix. Godnatt världen! 
 
 
About Everything | |
#1 - - Emma -Merakibeauty.se:

haha så söt bild!

#2 - - Matilda Berlin:

Nämen åh vad mysigt det ser ut! Håller med om att alla kvällar borde få sluta så!

Upp