En sån dag som förtjänar en sån kväll

Jaha ja, då var söndagen nästan över! Inte den bästa för mig, förra var så mycket bättre så antar att det måste jämna ut sig lite eftersom förra söndagen var den bästa dagen jag haft sen Istanbul. Så nu hade jag en riktigt dålig söndag, jag har ju haft så himla ont i tanden sen i torsdags och inatt blev smärtan outhärdlig så kunde knappt få någon sömn och till slut tog jag en alvedon, ipren och panodil! Allt på en o samma gång och det hjälpet att tygla smärtan lite så jag fick somna, men på morgonen vaknade jag till hemsk smärta igen och åkte in till tandvårdsakuten och fick tid 3 timmar senare så åkte hem och tog samma dos av smärtlindring så jag somnade en stund, blev väckt och fick skjuss av kära mor min tillbaka till akuten och jag som skulle jobba egentligen vid 3... Men min mor som är så guldvärd åkte istället för mig och påbörjade mitt arbetspass då medans jag var hos tandläkaren, Jag tänkte ju åka till jobbet efter och ta över men sen så svimmade jag av bedövningen och mådde så in i helvetes dåligt att pappa hämtade mig hem och jag somnade direkt i ca 3 timmar, så min stackars mor fick jobba mitt kvällspass på sin sista lediga dag... Jag har sån ångest över det! Men bedövningen gav sig inte förän bara någon timma sen, jag fick liksom 3 sprutor vid klockan 15:00 och nu vid 21:30 fick jag känslan tillbaka...
 
I alla fall, nu har jag fått i mig mat, en sen middag som bestod av världens godaste pasta bolognese och lite lagom kall saft (ilar i tanden) och sen en banan till efterrätt, hade liksom inte fått i mig någon mat alls på hela dagen. Men after allt detta mår jag äntligen lite bättre! Kanske inte låter lika jobbigt som Jag egentligen haft det men tänk er på detta tandvärk hade jag lingon veckan som började sent och så har jag mina eviga mag problem som blir bara värre under denna röda vecka! Vart förstoppad i ca 3 dagar fram tills idag. Nu väntan Jag på att få träffa läkare och en ny undersökning av magen på sophiahemmet i börjar av mars och en ny tandläkar tid den 14/3 så kanske då kan jag känna att jag fungerar som en människan ska, börjar också tro att de är ibs som jag har..
 
Haha! Sorry mina kära läsare att Jag skriver sånt här onödigt info här på min blogg men de känns rätt skönt
att få skriva ut det och inte ha någon som helst aning om vem som läser och får lida med mig! 
 
 
Men en helt okej mysig kväll hade jag, kollade på Song of the Sea vilken är för den delen helt underbar film. 
 
 
 
About Everything, About Me | |
Upp