Lips red as roses

 
Jag måste tipsa er om denna super grymma läppstift!! 
Den sitter som smäck alltså. Den gick inte att ta bort med något, provade alla rengöringar jag hittade och till slut fick jag skrubba av den, men knappt då fick jag va det, tog ren olivolja till slut och fick gnugga ett bra tag innan den släppte. Jag köpte denna av ren tur inser jag nu, ville ha en röd läppstift då jag inte hade en och alla kvinnor måste ju äga minst en! Så köpte den billigaste som fanns på Craycray när jag beställde lite andra läppstift från Sleek, och inte förän ikväll bestämde jag mig för att experimentera med denna! 
 
Jag har inget annat smink på mig och min hud är helt kaos, har försökt sudda ut de på bilderna.. imorgon när jag vaknar blir det ansiktsmask direkt! I alla fall, jag tycker att denna röda färg va perfekt, inte för ljus eller för mörk, inte för varm eller kall, inte för brun och inte för röd.. Bara perfekt! Och så som den satt, kunde gnugga bäst jag ville men den lossnade inte, defenitvt en läppstift att ha om man gillar vattenfast smink och svettas mycket eller slickar mycket på läpparna! Den är matt men inte för torr, torkade in fint och blev inte smulig alls, väldigt tunn som ni ser även om jag applicerade 2 lager. Och denna ligger nu på min top 3 bästa läppstift!

Så vart kommer den ifrån? Som jag sa, CrayCray.se och från märket LA Girl och heter Matte flat finish pigment gloss,
helt gudomlig och prisvärd liten produkt, det är mina sista ord om denna magiska produkt för nu!
 


About Beauty | |
#1 - - Felicia:

Fin färg!

Upp