Shopaholic!


Är det bara jag eller finns det fler där ute som älskar att planera outfits?
Jag gör de jämnt, och ibland skriver upp långa listor på vad jag har att
välja mellan och vilka alla plagg matchar med vilka, samt köper kläder
redan nu till våren, passar på att använda rabatter och rean... jag själv tycker
att jag har bra smak och på något sätt alltid köper det som om några månader
kommer vara "inne" och trendigt. Har redan köpt två vår kappor, två par vår skor
och till sommaren en snygg kjol och två toppar, haha jag älskar det! Och sen 
när jag fått allt hem så hänger det på min klädställning och bara väntar, dom påminner
mig varje dag om att nu snart så, jävlar! nu är vi en dag närmare den perfekta dagen
att ha på sig denna super snygga outfit. Ja sån e jag.. kan liksom inte hålla mig 
ifrån att shoppa online, beställer nog kläder/smink minst en eller två gånger i 
veckan! Ska försöka att börja fota allt och lägga upp det så ni får se.
Och så undrar jag vart mina pengar har tagit vägen... shoppingberoende!


Gammal insta bild som egentligen inte har mer att göra med inlägget än 
att det är en del av sånt jag jämnt köper, här är två av favorit fransarna från eleven.

About Shopping | |
Upp