jag måste våga / lära mig...

 
 
1. Att lita på människor. Jag måste lära mig lite på andra, även om de 
kan göra ont och även om jag kommer känna mig dum och ledsen i slutet.
Men så kommer det också kännas så mycket bättre när man verkligen
litar på någon som är värd det. Man vinner mer än man förlorar.
 
2. Att göra mer. Jag måste ta tag i saker jag verkligen vill göra, inte bara drömma
och planera i mitt huvud utan också ta tag i det och komma någonstans, även om jag
misslyckas. Allt från att rensa garderoben till att faktiskt resa någonstans främmade.
 
3. Att vara glad och ta vara på nuet och inte bara leva i framtiden.
Jag måste ta mer vara på det jag kan göra idag istället för de som kan hända om en månad.
Jag vill kunna göra varje dag eller i alla fall några dagar varje vecka minnesvärda.
 
4. Att släppa saker och ting som jag inte längre kan ändra på eller behöver.
Allt från gamla kläder till gamla känslor, jag vill bli bättre på att komma över sånt 
som inte längre tar mig framåt i livet. 
 
5. Att komma ihåg att mamma alltid har rätt! 
Även om jag inte vill tro på eller håller med det för stunden.
 
About Me | |
Upp