Eleven


Oh fick äntligen hem ett mycket efterlängtat paket från Eleven.se som
innhöll nya favorit shampo och balsam från Macadamia som jag skrev om förut.
Nu köpte jag ett paket med båda i 100ml och fick med en liten gåva! dom hade något erbjudande
eller rabatt på hårvård just den dagen så denna gick loss på 300kr, helt okej då jag fick både kam
och balsam spray typ på köpet och jag behövde faktiskt båda haha!
 
Sen så har jag gått lite vilse i denna stora lösögonfrans djungeln och vet inte riktigt vilka jag
gillar mest, jag har haft Ardells whispies rätt mycket fram tills nu, trodde aldrig jag skulle köpa
fransar dom dessa från Eylure, men jag vill prova fransar med lite mer defifition och då såg
dessa perfekta ut. Så fina och lagom böjda!
 
Köpte också favorit ansiktsmaskerna från formula 10.0.6, jag vill inte köpa dom i större för packning
då jag tycker jätte mycket om dessa "dospåsar" haha! Dom är så smarta och enkla, dessa räcker ju för
4 gånger. Sen fick jag med något som hette Ziaja goat's milk facemask, det ska bli kul och se vad
den gör hehe! Och till stst en liten tester på Egyptian Magic all purpose skin cream vilket jag hört så
mycket gott om, har velat testa den och nu får jag det, den ska göra underverk för torra partier!
 
 
About Shopping | |
#1 - - Natalie:

Åh! Jag har inpackningen från Macadamia, älskar den!

#2 - - Ann-Sofie:

Hej Jag har också fått den här boxen men det verkar vara ett dagkrämsprov som Ziaja har skickat och inte en mask. Som dagkräm var den super!

Upp