Pink for flower

 
Jag älskar blushes, det gör jag! Kan inte förstå mig på människor som inte använder en blush när man använder foundation, BB/CC cream eller vilken som helst täckande ansiktskräme, man blir så matt och livlös och visst nu är de så inne med contour och highlight men det är ju ändå bara i dom neutrala färgskalorna, jag tycker att man måste ha lite färg i ansiktet, lite blush har aldrig dödat någon.. Visst det är så himla lätt att överdosera och det är väl dom flesta rädda för, för man har ju sett skräck exempel på sånt, men allt gäller på att hitta rätt blush som passar dig och som du känner dig bekväm i, som kommer bli en del av dom produkterna i sminkväskan som du inte kan leva utan, jag har faktiskt två och båda är från The Balm, ena är den hypade frat boy blushen och den andra minns jag inte vad den heter men den är en nypa ljusare/varmare än cabana boy. Ni som vet, ja ni vet vad jag snackar om! 
Men jag fick nyligen paket från Brallis och där med fick jag välja en tester på Everyday Minerals cheek blush i färgen pink for flower, gjorde ett rätt djärvt beslut och tog den ljusaste som dom hade i tester för jag är väldigt ljus i huden och vill prova någon väldigt naturligt blush så denna var ju verkligen exakt det! Är lite sugen på att köpa denna men vi får se, har lite kvar som jag ska prova och se om jag är lika förtjust som vid första beröring. 
 
 
 
 
About Beauty | blush | |
Upp