PUT ON SOME LIPSTICK AND PULL YOURSELF TOGETHER


Yeees! Paket på paket, det älskar jag. Idag fick jag hem min mycket efterlängtade highlighter och än så långt är jag mycket nöjd, jag är aldrig nöjd med mina highlighters, haha! Så beställde denna highlighter som jag länge kikat på som är nog allt jag vill att min highlighter ska vara, och inte så att den var dyr för den gick loss på ca 89kr och kommer från Brallis.se märke Makeup revolution och har världens längsta produkt namn 
I heart makeup goddess of love triple baked highlighter,och eftersom den var rätt billig och man kunde inte beställa för under 100kr så bläddrade jag genom hela sidan för något billigt och nödvändigt så hittade jag något jag faktist behövde! BH Cosmetics Flawless Brow Highlighter, alltså en super snygg penna i väldigt krämig konsistens, färgerna är perfekta och jag blev helt kär vid första beröring, bara 59 kr gick den på! purrfekt eller hur?! Den funkar nog också bra för att highlighta överläppen, hehe! Så det var min lilla order från brallis, helt ok sida faktiskt, gillar bara inte alls hur hemsidan ser ut.
 
 
Så till nästa paket, den från Kicks som innehöll ett par nya fransar, läppstift och två flaskor torrschampoo! 
 
Jag har länge suktat efter Nyx Soft Matte Lip Cream i flera färger men nu köpte jag bara en i färgen Zurich för jag var inte helt säker på konsistensen, vilket var dumt när jag läst så mycket bra om dessa! Och valde helt rätt med min första färg, dock är förpackningen heeelt annan färg än själva produkten, så låt inte det lura er för jag blev helt chockad! Iaf så kostade den 79kr om jag minns rätt! och doftar likadant som Nyx Butter Gloss och den har jag i ca 4-5 färger, så båda produkterna super bra!
 
Ett par fransar som nog alla frans-tjejer hört om, nämnligen ArdellWispies och alla förstår väl varför man är sugen på dessa?! jaa dom är ju perfekta. Inget mer snack om det liksom!
 
Och sist men inte minst, två flaskor till (bra att ha i lager hemma, hihi) av Batiste orginal torrschampon Marrakech, jag blev ju så himla kär i den och dom har nu bra kampanj på den -25% är ju inte helt fel och alla brudar behöver torrschampo! Så de va det då för denna gång, kan kanske visa bättre bild av produkterna på ansiktet imorgon men bara kanske, hihi..
 
Btw sorry för dom amatörbilderna jag tagit! Inte ens orkat redigera dom utan ba laddat upp direkt!
 
About Beauty, About Shopping | makeup | |
Upp