the leather jacket with a big L


Jag älskar verkligen skinnjackor, har en svart som inte är äkta som kommer från H&M
och så har jag en som är köpt på en butik jag inte minns namnet på, den är
rätt mörk röd och är äkta kalv skinn, jätte snygg och sticker verkligen ut, ni ska
nog få se bild så fort man kan ha på sig den! Men här har jag samlat 3 snyggingar
från Nelly då som vanligt, nej inget samarbete eller reklam... bara helt enkelt plagg
som jag totalt förälskat mig i även om jag inte kan köpa dom, just nu i alla fall! hehe
 
En svart skinnjacka är alltid ett säkert kort och det går i princip med allting i garderoben,
den tillför det tuffa på en söt klänning och tonar ner det för klassiska plaggen, ger mer 
stil på alla basic plagg och en utmärkt val för svart på svart enligt mig!
Sen har vi den gröna, som kan vara svår att matcha men svart funkar ju alltid och 
jordnära färger, inte för röda dock! vitt och grått ser också snyggt ut i rätt mängd
men inte vem som helst kan pull it of med en sån häftig jacka. Och till slut har vi 
den ljusbruna skinnjackan, en sån härligt och äkta look den ger... Lite sån där 
western känsla över denna färg! Nästan så jag måste ha denna hehe, en sån
snygging så funkar super snyggt på svart och vitt, sen beroende på ens egna
färger och form får man nog testa sig fram med denna jacka, kan tänka mig
att beige och grått går bra, samt petrol är en färg som kan liva upp denna.
 
 
About Inspiration, About Shopping | |
#1 - - Veronica Wallgren:

Det är så snyggt med skinnjacka!

Upp