CrayCray


Tänkte tipsa om en bra smink sida som jag föll för!
Jag beställer alltid allting jag behöver från min favorit sida Cocopanda
och där finns ju det mesta inom hudvård, smink och hårvård med sjukt bra priser
men nu letade jag efter lite andra märken som vi inte har överallt här i sveige
och letade speciellt över snygga läppstift så råkade hamna på CrayCray.se
där har jag köpt förut ett bra tag sen läppstift från Gerard Cosmetics,
såg att dom hade bra priser på Sleek och tog friheten att klicka hem två läppstift 
i snygga färger samt en super snygg blush och ett läppglans från LA girl.
Skulle försöka swatcha dom snyggt på handen vilket gick sådär,
det var ju så mörkt när jag kom hem efter jobbet så var tvungen att
ta med blixt men ni får nog bättre bild när jag ska sminka mig med dom.
 

  
1. Sleek blush i färgen Rose Gold som är ett peachy pink med guld skimmer i.
2. La Girl matte lipp gloss i färgen Secret, ganska kall röd klassisk färg.
3. Sleek matte me lip cream i färgen Birthday suit, nude brun färg, först i kundvagnen!
4. Sleek matte me lip cream i färgen petals, jag älskar rosa läppar och detta va då ett måste.



Ps. Inga sponsrade, reklam eller samarbete inlägg här, detta är en extremt personlig blogg
med riktiga åsikter och jag favoriserar vilken märke eller sida jag än vill och delar med
mig av vad jag vill så tro inget annat. inte ens någon rabatt får jag så de e så, jag är som ni.


About Beauty | |
#1 - - Sarah:

Kul me tips :)

Svar: härligt att du tyckte de! Gillar också om att läsa sånt på bloggar och ska nog fortsätta tipsa så mycket jag kan. Kikade också in på din blogg, vilken härlig! Vart hade du köpt den rosa fejk päls mattan? :)
Ida Emilia Suominen

#2 - - Elin:

Åh fina färger!

Upp