Macadamia

Se hit alla ni som har fastnat i hårvårds dilemmat så här om vinterhalvåret!!
Jag har faktiskt upptäckt ett sjukt bra shampoo och balsam, och såklart inpackning!
Allt började när jag satt och kollade runt efter bra hårinpackningar eftersom jag var i Turkiet nyligen
(januari) och köpte två olika hår inpackningar från ett märke som hette Hask och blev helt förälskad i dom!
Håter fick helt nytt liv, det blev så starkt, glansigt och mjukt och kändes så himla bra, men så när dom
tog slut så blev jag ledsen och har försökt hitta ersättare till dom då mitt hår verkligen behöver vård..
Jag färgar ju varje månad håret och det sliter en liten del, men som jag skrev tidigare så undviker
jag att tvätta håret för ofta och har märkt stor skillnad bara av det.
 
I alla fall tillbaka till vad jag hittat, så... jag beställde två olika inpackningar och
liten shampoo & balsam från favorit sidan Cocopanda och av märket Macadamia Natural Oil
för att dom hade liknande engångs förpackningar och jag vill ju testa innan jag köper någon
större förpackning, och samma gäller shampoo och balsam, men det visade sig att dom var
verkligen super bra! plus att dom är fria från sulfater och parabener samt väldigt color-safe
vilket är så skönt för min del, hårinpackningen va inte lika bra som dom från Hask men mycket
bättre än alla andra jag provat som man kan köpa här i sverige. 
 
Men nu när det blir löning så ska jag köpa denna shampoo o balsam i större förpackningar (300ml)
för att jaa, dom var ju såna där mirakel produkter! Rekommenderar er alla att prova dessa,
det finns många att välja mellan och det är smart att prova först med 100ml flaskorna som jag
gjorde om ni är lite osäkra på om dom är bra eller inte. 
 
Fy skäms! vilken dålig och snuskig bild det var men jag öppnade produkt paketet på
natten efter jobbet och tog bara en snabbis bild som jag gör på allt jag beställer, men ska
bli bättre på att ta snyggare bilder om jag nu ska hålla på att blogga.


About Beauty, About Shopping | macadamia | |
Upp