världens roligaste rubrik

Hey ho bloggish! jag vet, jag vet, är dålig på att uppdatera. Har i alla fall varit
hos N från fredag till söndag och började bli rätt sjuk på lördag fast körde
på en utgång i alla fall... sen mådde jag riktigt dåligt på söndag fick vi åka till mig
och N har varit här nu 2 nätter och kramat om mig, den lilla sjuka kattungen jag är.
Jag ska strax åka och jobba kväll, är så äckligt förkyld så det är lite jobbigt...
Var hos läkaren igår också och har bara inte orkat gå till skolan igår eller idag,
och om jag nu ska jobba kväll idag, imorgon och på torsdag så vill jag hellre vila ut
och försöka bli frisk, tagit massa coldrex och tusen olika vitaminer osv för att bli
bättre så snart som möjligt. Men det är ju sista veckan innan sportlovet, fast jag
förväntar mig att fröken röd ska komma på besök i veckan, inte alls kul! Men sen
så ska jag tatuera mig den 26 och är sjukt taggad! men mer än så har jag inte
planerat för den kommande ledigheten... Får se helt ekelt vad som händer!


Oh jag vill ha tillbaka sommaren nu jag vill tillbaka hem till Turkiet!

 
About Everything, About Me | |
#1 - - Anonym:

hem!? till turkiet ska du överge sverige trodde inte du va tillsammans med han längre

Svar: Det angår ingen vad vi är och inte är. Vem som frågar spelar roll och det är rätt fegt att skriva anonymt. Puss!
Ida Suominen

Upp