Sorry guys!

 
Fått lite kommentarer och folk har klagat på lilla mig när jag inte varit så aktiv med bloggen,
sorry guys! Jag har haft så fullt upp med mitt liv men nu ska jag fan i mig börja blogga igen.
Sjukt att jag ändå haft så pass många besökaren när jag inte uppdaterat så mycket.
 
Men men, nu är det ju 2014! hehe, kan börja från när jullovet började och jag jobbade som en idiot!
gick ut några gånger i början av lovet, sen blev jag jätte sjuk innan nyår och efter de fick jag ändå
åka till Istanbul, där var jag ca 9 dagar och gick ut, massa äventyr, shoppa osv... fy vad jag älskar
den staden! Sen när jag kom hem därifrån började skolan som vanligt, och sen dess har jag
bara gått i skolan, träffat vänner, och dom senaste 3 veckorna har varit jätte mysiga! 
Kommer inte på något mer just nu men ska försöka blogga mer från och med nu.

Bjuder på två ego bilder på mig själv, heheh

 
 
| |
#1 - - Anonym:

Underbart att se dig igen :)Var riktigt orolig för dig ett tag :/
Välkommen tillbaka. Kram

Upp