And like the sea, Im constantly changing.

Hey blogg peeps, jag har helt ärligt gett upp på att vara en bra bloggare.
Men jag är så glad att ni troget besöker min blogg gång på gång med hopp
om att denna latmask skulle faktiskt skriva något här... tror inte de kommer
hända så ofta på grund av att jag inte orkar, men också för att mitt liv
inte är lika intressant längre. Jag är inte tillsammans med han i Turkiet, 
som ni kanske fattat. Jag har en ny pojkvän, de vet ni nog också. 
Skulle ju vara kul att börja blogga, om smink, kläder, resor osv.
Som förut! men jag tror att de kommer dröja ett tag innan de händer,
Just nu prioriterar jag jobbet i första hand, familjen och pojkvännen.

Som rubriken säger, känns som att jag konstant förändras...
ser tillbaka på gamla bilder och känner inte igen mig själv, jag är en helt annan
person, jag växer. Men jag vill inte tro på att vi förändras, jag tror på att vi bara
blir mer av den personen som vi är menade att bli i slutet. Fast de gör mig rädd
så vet jag att jag är gammal och stark nog att hantera dessa monster inom mig.
Jag vet inte om jag stolt kan säga att jag är stolt över "mig själv" idag för jag vill
inte leva ett så enkelt liv, jag vet att de som dödar gör mig starkare och nu känns
allt så färglöst, så smaklöst och så livlöst. Jag vet att jag måste få testa mina 
gränser och se hur långt man kan komma om man bara vill. 

 
About Everything, About Me | me | |
#1 - - Anonym:

Happy att få veta lite news. Undrar bara har du tagit studenten nu? Är du färdig hudterapeut typ? Skulle du vilja ha en egen salong? :)

Upp