update



Hej bloggisen! Tänkte bara uppdatera lite här, vilket jag verkligen är dålig på!
Men inget speciellt händer just nu, about 2 månader till studenten och sommarlovet
vilket känns väldigt kul, ser fram emot att inte behöva oroa mig över skolan något mer
och ser fram emot att jobba... eller nää vem ljuger jag för?! Det kommer inte bli så
kul att jobba, men det kommer bli super kul med bra lön varje månad och på hösten
blir det att köpa lägenhet om allt går enligt mina planer. Så de e så!
Den senaste tiden har det väl inte hänt så mycket... har tatuerat mig nästan
varje vecka känns det som, har täckt över skuggningarna på överarmen och
nu börjat lite smått neråt mot underarmen, här e två bilder. Sen så var en 
släkting på besök från Örebro hos oss i helgen så jag och syrran var i stan
med henne hela lördag och då blev det lite spontant att jag äntligen efter
flera års tjatande vågade ta Septum, och fyfan vad ont det gjorde...
Men så glad nu! Längtar tills jag får byta smycke, silver passar mig verkligen
inte alls, jag känner mig så mycket mer bekväm i guld, har typ bara guld smycken.
Men jaa, nu är det snart påsklov och jag ska till Finland med familjen, det var länge
sen jag åkte med bara familjen och vet inte hur de kommer att bli,
men skönt att få åka bort ett tag i alla fall. 

About Everything | |
Upp