A walking piece of abstract art


Det är nog inte bara jag, och det är nog det dom allra flesta tjejerna gör, när man ska shoppa smink så ser man alltid ut såhär efteråt! Jag gör det varje gång, det är så himla viktigt för mig att se alla små skillnader på färg och konsistens innan jag köper något, inte för att jag är snål eller inte vet vad jag vill ha, bara för att jag kanske hittar något mer som kan vara snyggt! Och jag gör såhär jämnt hemma med mina produkter, här under har jag provat lite av mina mauve nära läpp produker, får sån där ryck ibland när jag inte kan sova så tänder jag alla mina smink lampor och börjar swatcha, här hade jag försökt att hitta den perfekta läpp pennan till mina senaste nya läppstift från Sleek, och jag fick faktiskt fram en riktigt snygg combo! Nästa gång jag ska till stan ska jag försöka hitta en matchande läpp penna till en av mina favorit läppstift som kommer får Gerard Cosmetics i färgen underground, någon som också har den? Ni får gärna tipsa om passande läpp penna om ni har några idéer. Sen måste jag också köpa några nya läppglans! 



About Beauty, About Me | |
Upp