Bokhylla är viktigt

 
 
God kväll gott folk! Det är fredag idag har jag hört, men för mig blir de jobb.. Jobbar till 21, sen ska jag hem o laga risotto hade jag tänkt! Så ingen utgång för min del, hade ju uppskattat ett glas cava med risotton men sånt har jag inte tillgång till just nu hemma.. Rätt torrt!
 
Tänkte också visa min nya lilla bokhylla som jag köpte igår på IKEA, har haft lite kris här hemma, mina små hyllor har inte riktigt räckt till, så böcker har samlats på fönsterbrädan och lite överallt, så nu tog jag tag i saken o köpte en "ordentlig" hylla, den får gå så bra nu ett tag. Men böcker samlas på och nästan fortare än vad jag hinner läsa, men har samlat lite såna som jag ska spara till sommaren när jag får vara ledig i en månad o ligga någonstans på stranden o bara läsa! 
 
 
Före & efter 


About Everything | |
#1 - - Fairyland surprises:

Väldigt söt bokhylla!

#2 - - Maria Larsson:

Fint! Jag gillar dock när det ligger böcker lite överallt. Finns inte mycket som är härligare än böcker och ofta är de väldigt vackra dessutom :)

Svar: Jaa det är också så härligt! :) så fort jag flyttar till eget kommer det nog ligga böcker lite här o där, nu när man bara har ett rum att stöka i blir de lätt för mycket. :/
Ida Emilia Suominen

Upp