toothache


Klockan är strax 4 på natten och jag håller på att dö... har haft tandvärk i över 24 timmar nu och inget hjälper,
har tagit extra starka alvedon, panodil, ipren och alla dom tre samtidigt också, till slut tog jag en 
mofrin piller från farsan, sen en till... men fan inget hjälper! jag blir galen, det gör ont i hela käften
och upp till örat värker det på höger sida... Har ni kära läsare några bra tips? vad med kan man göra?
Jag ska ringa tandläkaren imorgon så fort man kan få tag på dom, jag måste liksom till jobbet vid 3 
och det skulle vara jätte skönt att vara utvilad och inte ha ont för idag på jobbet höll jag på att bli galen,
kan inte koncentrera mig och det bara värker mer så fort jag lyckas glömma det för en sekund.
Jag har nog aldrig i mitt liv haft tandvärk, bara att det ilade någon gång ett bra par år sen men detta
är ju något helt förfärligt, jag får panik snart och kommer börja gråta på riktigt... frustrerande!

 
 
About Me | |
Upp