Rakt från himlen!

Såja! Nu sitter jag på flygplanet från Oslo till Antalya,
vaknade vid 5 idag och planet från Arlanda skulle lyfta vid 9
men den var försenad så vi kom inte iväg förän 10 i
10. Det var ju tur för mig, pga att jag egentligen skulle
ha fått vänta 4 timmar i Oslo, men blev ca 3 timmar.
Nu sitter jag här och är sjukt trött, kunde inte sova 
på nattesåsen de e ju bra för snart slocknar jag som 
en sten och vaknar inte förän vi är framme. 
 
Hoppas de inte regnar så mycket när jag kommer fram,
sötnos sa att de har varit mycket regn där nu. Pust!
Förhoppningsvis väntar en personlig chaufför där på mig,
skönt! Slipper ju att åka kommunalt där vilket är ett
helvete och slipper dom där turistbussarna. 
Kör ända till dörren och slipper dom här skrikande
snorungarna som jag varit omringad av hela resan!
 
Nu ska jag kolla på filmen salt och somna till den.
Ingen aning när jag kan blogga igen, men puss på er! 
| |
Upp