the green, red and blue one

Tänkte bara dela med mig av dessa 3 härliga klänningar, jag tycker att dem är så himla snygga! 
Men om jag får välja klänning blir det nästan alltd svart då jag tycker att de är det som
passar bäst på mig... Här är i alla fall 3 klänningar från Nelly som jag tycker är helt gudomliga
och jag skulle utan tveka bära dom om jag så vågade! Fast men med mina lår och bröst kommer
det inte att hända på ett tag, hehe... I alla fall, dessa 3 passar bra vid flera olika tillfällen, en lite lösare
och mer avslappnad med en neutral grön nyans, en lite längre och mer konservativ i en härlig pastell
röd/orange färg, typ rostig! Och till slut men inte minst (eller kanske minst tyg)
en lite vildare men ändå elegant klänning med blå spets på vitt.
3 klänningar som passar på allt från dop till bröllop, fester och kalaser av alla slag!
kanske inte på begravning men alla vet ju vad man ska ha på dig på begravningar.
Men hoppas ni tycker att dessa är lika härliga som jag, kommentera gärna hur eran
favorit/dröm klänning ser ut!
 
About Inspiration | dresses | |
Upp