Wrose than a bad day

 
 
Hej hej!.. Jahopp, då är denna onsdag avklarad. Har haft så himla mycket att tänka på,
så många problem att hitta lösningar till, och jag har svårt att acceptera saker som
är bort om min kontroll, jag hade jätte svårt att välja semester veckor från jobbet
i sommar, man kan ju inte planera så långt innan! Det blev lite kaos och ska nog
ringa imorgon och säga att dem veckorna jag sökt ledigt är fel och att jag inte kan
planera så långt innan då jag bara den 1 mars nu skrev på kontraktet och att jag söker
mina semestrar senare närmare sommaren, det får dom faktiskt ta och acceptera! 
Jag är liksom 20 år, jag kan inte planera 3 månader innan när jag ska ha ledigt 
då jag vill ha minst en månad ledigt men vet inte hur jag ska dela upp det än 
pga att jag vill vara spontan och jag har inte så mycket pengar så jag kör hellre
på en sista minuten resa än bokar och köper sånt 3 månader innan. Jaja, hur som
helst! Det är bara ett av mina 100 bekymmer just nu, och nog den minsta av dom.
 
Har faktiskt inte någon inspo eller lust att blogga för jag jobbar 6 av 7 dagar denna vecka!
Så man vet ju inte vad man ska skriva, fick hem ett paket idag och väntar på en till, 
kanske ska visa vad jag köpt så fort jag har fotat, det är skönhetsprodukter och sånt är ju
alltid kul att se och få tips om! Eller hur? Jag tycker i alla fall det, hoppas ni också gör de.
Jag är ledig på fredag och ska nog träffa Bella, ska bli skönt att få göra sig i ordning
och ta på sig något snyggare än jobb hoodien, hoppas lite på att vi ska gå ut
och äta middag igen! hihi
About Everything, About Feelings | |
Upp